Všeobecné obchodní podmínky
I. Vymezení pojmů
Pořadatel – JCI Czech Republic, z.s., IČ 22885498, Václavské náměstí 795/40 (c/o ČNOPK) 110 00 Praha 1, L 23065 vedená u Městského soudu v Praze.
Partner – je spolupořadatel Akce. Jejich seznam je uveden níže. Partner může u jednotlivých Akcí zároveň vystupovat v roli Pořadatele. Pořadatel a Partneři jsou společně též označování jako Organizátoři.
Webové stránky – je webové rozhraní Pořadatele dostupné na adrese www.jci-czeko.cz
E-mail pořadatele – info@jcicr.cz
Akce – je veřejná událost, přednáška, panelová diskuse, konference, workshop nebo školení organizované pořadatelem. Akce a její podmínky (cena, místo konání, počet míst, termín) jsou zveřejněné na Webových stránkách pořadatele.
Termín – je konkrétní datum Akce, které je zveřejněné na Webových stránkách pořadatele.
Účastník – je zástupce právnické osoby – podnikatele, fyzická osoba – podnikatel nebo fyzická osoba – spotřebitel, který se chce účastnit Akce Pořadatele.
Registrace – je přihlášení na Akci pomocí rozhraní Webových stránek pořadatele, telefonicky nebo pomocí e-mailové adresy Pořadatele nebo Partnera.
Vyšší moc – zvlášť kvalifikovaná událost (právní skutečnost, událost), tj. právní událost za daných podmínek objektivně nepředvídatelná a objektivně neodvratitelná (vis maior). Jako vyšší moc je definováno také závažné rozhodnutí orgánu České republiky, dopadající či ovlivňující průběh/konání Akce.
Vstup na Akci – okamžik registrace Účastníka Pořadatelem na místě konání Akce.
II. Úvodní ustanovení
- Tyto veřejné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují podmínky a průběh Akce, způsob registrace na Akci, způsob platby a práva a povinnosti Pořadatele a Účastníků Akce.
- Předmětem smlouvy je účast na Akci pořadatele, kdy zájemce o účast na Akci podává prostřednictvím Registrace návrh na uzavření smlouvy o koupi vstupenek na Akci Pořadateli Akce.
- Přijetím návrhu je uzavřena smlouva mezi Účastníkem a Pořadatelem. Přijetí návrhu je potvrzeno odesláním výzvy k uhrazení Registračního poplatku na e-mail Účastníka.
- Akce se mohou účastnit jak fyzické osoby, tak právnické osoby prostřednictvím fyzických osob (zaměstnanců či jiných pověřených osob), a to po Registraci provedené na Webu Pořadatele a za splnění dalších podmínek stanovených těmito obchodními podmínkami.
- Pokud Účastník Akce vyplní IČ nebo jiné fakturační údaje či uplatní fakturu za Registrační poplatek pro daňové účely, platí, že smluvní vztah vzniká mezi profesionály. V opačném případě se užije Ustanovení pro spotřebitele.
- Registrací na Akci vyjadřuje Účastník souhlas s těmito obchodními podmínkami, kterými se řídí práva a povinnosti mezi Pořadatelem a Účastníkem.
III. Podmínky akce
- Účast na Akci je podmíněna zaplacením registračního poplatku (dále jen „Registrační poplatek“). V ceně Registračního poplatku je zahrnut vstup pro 1 osobu, občerstvení dle programu, a dle charakteru Akce prezentační materiály.
- V případě, že Účastník objednává účast pro více osob, je povinen sdělit Pořadateli jména dalších zúčastněných v objednávce, prostřednictvím e-mailu nebo nejpozději při vstupu na Akci Organizátorům Akce.
- Výše Registračního poplatku je uvedena na Webových stránkách Pořadatele u konkrétní Akce.
- Platba Registračního poplatku za Akci se realizuje bankovním převodem na účet Pořadatele na základě výzvy k platbě nebo zálohové faktury. Pořadatel odešle na základě přijaté platby Účastníkovi řádnou fakturu.
- Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu programu, termínu a/nebo formátu Akce.
- Pořadatel si zvlášť vyhrazuje možnost rozhodnout o konání Akce v online prostředí, pokud podmínky v České republice, zejména v souvislosti s onemocněním COVID-19 nebudou příznivé a Akce by mohla být ohrožena zrušením z důvodu zásahu Vyšší moci.
IV. Pořizování záznamů akce
- Registrací a účastí na Akci uděluje Účastník souhlas s tím, že během Akce mohou být pořizovány fotografie a audiovizuální záznamy zachycující Účastníky, které mohou být následně užívány Pořadatelem Akce, Partnery nebo osobami přednášejícími (resp. jejich zaměstnavateli) pro propagační účely po dobu 3 let od realizace Akce. Tento souhlas lze vzít kdykoliv zpět.
- Za pořizování a užívání takových fotografií a audiovizuálních záznamů nenáleží Účastníkům jakákoliv odměna ani jiná náhrada.
- Pokud si Účastník nepřeje být na Akci audio/vizuálně zachycen, je potřebné, aby jakýmkoliv způsobem sdělil takovou informaci nejpozději při vstupu na Akci Organizátorům, případně fotografovi či kameramanovi. V takovém případě nebude na záznamu zachycen.
- Účastníci nejsou oprávněni na Akci pořizovat audio či audiovizuální záznamy. V případě, že dojde k porušení této povinnosti, je Účastník povinen uhradit Pořadateli Akce smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč na účet Pořadatele. Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů ode dne konání Akce. Pořadatel Akce je taktéž při prokázání porušení výše uvedené povinnosti oprávněn Účastníka z Akce vykázat.
V. Storno podmínky a zrušení registrace
- Zrušení registrace/účasti na Akci musí být provedeno písemně na e-mail Pořadatele. Žádost o zrušení Akce musí obsahovat jméno Účastníka, označení a Termín Akce. Ve zprávě musí být uvedeno také číslo bankovního účtu, na který si bude Účastník přát vrátit Registrační poplatek ve výši stanovené v těchto podmínkách.
- Storno poplatky za zrušení účasti na Akci jsou následující:
- Při zrušení registrace do 14 kalendářních dnů před začátkem konání Akce bez jakéhokoliv storno poplatku, Pořadatel vrátí 100% Registračního poplatku;
- Od 14. kalendářního dne včetně před začátkem konáním Akce Pořadatel vrátí 50% Registračního poplatku, Storno poplatek je 50% ceny Akce.;
- V případě zrušení registrace/účasti na Akci v den začátku konání Akce se registrační poplatek nevrací, Storno poplatek je 100% ceny Akce.
- Registrační poplatek nebo jeho poměrná část bude vrácena do 14 dní od potvrzení obdržení čísla Účastníkova bankovního účtu Pořadatelem.
- Pokud ještě Účastník neuhradil Registrační poplatek a zruší svou registraci před samotným konáním Akce, je Účastník povinen uhradit storno poplatek dle ustanovení v bodě II. 2.
- V případě prodlení s úhradou Registračního poplatku či storno poplatku po dobu více než 30 dnů ode dne jejich splatnosti, je Pořadatel oprávněn takto vzniklé pohledávky předat externím společnostem k vymáhání. V případě prodlení s úhradou má Pořadatel právo požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení.
- Pořadatel Akce si vyhrazuje právo na změnu programu, změnu termínu či zrušení Akce z vážných organizačních a provozních důvodů.
- V případě zrušení Akce ze strany Pořadatele obdrží Účastník Registrační poplatek ve výši, kterou uhradil zpět, a to do 30 dnů od ohlášení zrušení Akce.
- V případě zásahu vyšší moci a nemožnosti uskutečnit Akci osobně/ v osobním setkání/offline v plném počtu registrovaných Účastníků, vyhrazuje si Pořadatel právo určit pořadí Účastníků.
- V případě změny formátu Akce a přesun Akce do online prostředí bude Účastníkovi vrácena poměrná část Registračního poplatku. Nevrácená část Registračního poplatku zahrnuje:
- Paušální náklady
- Náklady na Akci v online prostředí
- Konferenční balíček
VI. Opatření proti onemocnění COVID-19
- Účastníci berou na vědomí, že pro umožnění zúčastnění se Akce může Pořadatel vyžadovat splnění podmínek stanovených aktuálními platnými právními předpisy České republiky.
- Vzhledem k zajištění bezpečnosti všech Účastníků a bezpečného průběhu celé Akce mají Účastníci následující povinnosti:
- Předložení certifikátu o provedeném očkování proti onemocnění COVID-19 / potvrzení o prodělání onemocnění COVID-19 v posledních 3 měsících / potvrzení o absolvování testu na průkaz přítomnosti onemocnění SARS-COV-2 s negativním výsledkem (ve formě a s platností dle platné a účinné české právní úpravy)
- Strpět podrobení se testování na přítomnost onemocnění COVID-19 antigenní metodou před Vstupem na Akci.
- Po celou dobu Akce dodržovat veškerá platná nařízení a opatření Vlády ČR, jakož i další platné právní předpisy související s onemocněním COVID -19, zejména ne však výlučně nošení ochrany dýchacích cest ve všech vyhrazených prostorech a dodržování příslušné vzdálenosti mezi osobami.
- Ochranné pomůcky, včetně testovací sady na COVID-19 dle aktuální platné české právní úpravy zajistí Pořadatel.
VII. Ustanovení pro spotřebitele
- Ustanovení tohoto článku se uplatní pouze v případě, že Účastník vstupuje do smluvního vztahu s Pořadatelem výlučně jako spotřebitel (dále jen „Spotřebitel“), tj. člověk, který vůči Pořadateli vystupuje mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.
- Smlouvu je možné uzavřít prostřednictvím Webových stránek.
- Účastníkovi údaje uvedené v registračním formuláři Pořadatel považuje za aktuální, pravdivé a přesné.
- Náklady na používání komunikačních prostředků vzniklé v souvislosti s jednáním o uzavření smlouvy si hradí spotřebitel sám s tím, že tyto náklady se nijak neliší od základní sazby.
- V případě uzavření smlouvy online, dálkovým způsobem nebo mimo prostory Pořadatele má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez udání důvodu. Odstoupit lze písemně nebo zasláním e-mailu na kontaktní údaje uvedené na Webových stránkách Pořadatele. Pro dodržení 14denní lhůty je potřeba toto odstoupení před jejím uplynutím odeslat.
- Odstoupit v zákonné lhůtě 14 dnů nelze, pokud Pořadatel již poskytl plnění ve lhůtě pro odstoupení spotřebitele na žádost spotřebitele. V případě Akce je takovou žádostí přihlášení se na Akci s termínem konání do 14 dnů od registrace na Akci.
- V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, ačkoliv již bylo započato s plněním na základě jeho vlastní žádosti, je spotřebitel povinen Pořadateli uhradit poměrnou část plnění.
- Uplatnění práv z vadného plnění a reklamace Akce se řídí ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, konkrétně ust. §1810 a násl., §1820 a násl. a §2099 a násl.
VIII. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
- Účastník – Spotřebitel má v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) právo na mimosoudní řešení sporu z uzavřené smlouvy, nedojde-li k vyřešení sporu dohodou stran.
- Pro případ mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je kompetentním orgánem Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce – Ústřední inspektorát sídlí v Praze 2, Štěpánská 15. Česká obchodní inspekce – Inspektorát pro Plzeňský a Karlovarský kraj sídlí na adrese Houškova 661/33, Plzeň (bližší informace na www.coi.cz).
- Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se zahajuje na návrh Účastníka – Spotřebitel a náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si nese každá ze stran sporu sama.
- Účastník – Spotřebitel může rovněž využít pro mimosoudní řešení sporu platformu online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
IX.Ochrana osobních údajů
- Pořadatel je správcem osobních údajů a jako takový zpracovává vaše osobní údaje za účelem platby a vyřízení registrace na Akci.
- Partneři a lokální organizátoři vystupují jako společní správci osobních údajů.
- Způsob nakládání s osobními údaji upravují Zásady zpracování osobních údajů.
X. Závěrečná ustanovení
- Pořadatel si vyhrazuje právo učinit jakoukoli změnu či doplnění obsahu těchto VOP, když každá změna či doplnění nabývá platnosti a účinnosti dnem zveřejnění změněných VOP. V případě nesouhlasu Účastníka se změnou obsahu těchto VOP, která zasahuje do práv a povinností ze smluvního vztahu Účastníka a Pořadatele má Účastník právo takovou změnu odmítnout a Pořadatel má povinnost Účastníka o takové změně včas poučit.
- Pokud smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek, pak je rozhodným právem české právo. Znění těchto VOP je pro smluvní strany závazné. Znění VOP je zveřejněno na www.jci-czeko.cz.
Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.1.2021.